torsdag 25. november 2010

En julegave i postkassa - og jeg har åpnet den!

Mimmi har sendt meg en vidunderlig pakke i posten. Gaven er visstnok som takk for at jeg svarte på et par tove-spørsmål, men dette er jo mye mer enn jeg fortjener! Jeg ble i alle fall kjempeglad - tusen hjertelig takk til snille Mimmi med bloggen Mimmis kreative kosekrok! Slike overraskelser varmer!


Tingene var pakket inn som en fin julegave med pakkelapp og det hele, og jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet for at jeg åpnet den en hel måned før juleaften! Det var ikke fritt for at jeg fikk litt julestemning også!

(Øh... Ja, det var en merkelig blanding; dårlig samvittighet OG julestemning...)

2 kommentarer:

  1. Så koselig :) Hyggelig med sånne små uventa overraskelser. Og den dårlige samvittigheten kan du nok bare legge til side.

    SvarSlett
  2. Det var koslig å bli satt pris på da:)God helg!!Ikke ha dårlig samvitighet dette var en førjulsgave he he:)Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails