mandag 8. november 2010

Over 100 følgere må feires!

Takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen på siden min! Det er så koselig å lese at dere liker det jeg lager, og at dere lar dere inspirere. Noen hyggelige ord kan friske en ellers grå dag, eller til og med redde en helsvart dag! Jeg deler raust ut cyber-klemmer til dere alle sammen!

Raus blir jeg også når jeg ser at over 100 personer følger bloggen min. En liten premie går derfor til en av følgerne - og i dag er det Liv Janne som er den heldige! Liv Janne skriver en helt fantastisk fin tur-blogg. Heldige er dem som bor i nærheten av Førde der hun bor - de kan fråtse i gode turforslag!

Jeg har også en trekning blandt de som følger Strikkekurven på facebook. Det kan du imidlertid lese om på facebook-siden!


Jeg lar denne karen
ønske dere en fin mandagskveld!

Han ble skapt på selveste Halloween. Lurer på om det ikke var Frankenstein han het...

7 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med følgerne :-) Det er alle de fine kommentarene vi får som gjør det artig å blogge :-D

    Cyberklem til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Herlig legofigur og gratulerer til den heldige følgeren din!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Du lager jo så mye fint, så ikke rart at folk vil følge deg;)
    Kul Frankenstein!!

    Klem, Janni,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  4. Hei Tina!!Gratulere med 101 følgere faktisk,Gøy!!håper jeg også kommer dit en dag..Klem linda:)ha en flott ny uke!!

    SvarSlett
  5. hehe 100 følgere er kjempe bra!! Gratulerer!! Fin halloween figur av duplo du her der!! hehe håper du hadde fin mandag og at du får en super tirsdag!!

    SvarSlett
  6. Tillykke med de mange følgere. Jeg læser også med med stor glæde. Tak for god inspiration.
    Klem fra
    mette

    SvarSlett
  7. Gratulerer med hele 100 følgere!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails