onsdag 29. februar 2012

Votter i restegarn

 "Man tager hva man haver"
og får det man får!

Vottene her er strikket ved å dykke ned i restegarnet og bruke hva jeg kom opp igjen med.
De passet til eldstejenta vår, og hun liker turkis, 
så nå er de tatt i bruk og funnet varme og gode.

For varme, egentlig. Det er nesten vår-vær her nå, 
og mer akrylhanske-vær enn ullvotte-vær.

Jeg for min del kunne ønske meg vinter et par uker til. 
Denne vinteren har vært så kort siden vi hadde så mye mildvær før jul.

5 kommentarer:

  1. Flotte restegarnsvotter, kjekt å få brukt opp rester:))

    SvarSlett
  2. Jøye meg så mye spennende du har i bloggen din! Nå har jeg tatt en runde og blitt inspirert, ikke bare på strikking! ;-) Du er velkommen innom min relativt nye blogg! Ha en god torsdag!

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Herlig å få brukt opp rester,og disse får nok varmet noen hender godt:)

    Håper alt er bra med dere alle:)

    Holder du på med sjarmtroll party enda?Naboen skal ha party,og da lurte jeg på om det var du som kom?

    Nyt dagen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Enkle og fine votter ;-) Håper vinteren ikke er over her i nord, vi har bare hatt den i 2 uker, og nå regner og regner det..

    SvarSlett
  5. Gode og fine vottar, og så flott jakke du har strikka og :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails