mandag 25. mars 2013

Pinnekrokens utfordring


Ja, jeg fortsetter med å produsere gult, jeg! Dette er de nye vottene til Lillegutt. Tipper de skal være lette å kjenne igjen i barnehagen.

Jeg vil i samme omgang slå et slag for ullvotter - også i barnehagen!  Lillegutt er god og varm når han er ute. Av og til blir det store snøkladder på vottene, men han er vant til det fra han er liten, og jeg tror nok at de snøkladdene isolerer godt. Hvis det er litt våt snø, har vi vindvotter som han kan dra over ullvottene. Slik har vi det til hele familien. Vi bruker ikke polvotter, det må i så fall være et og anna par som vi har fått i gave. Ull er best, ingen protest!

Dette er et innlegg til Pinnekrokens utfordring. Gult er kult!

6 kommentarer:

  1. Helt enig! Ull er best! Det er det begge mine barn alltid har brukt! Disse vottene ble kjempefine! God påske!

    SvarSlett
  2. Helt enig. Strikket meg et par votter før jul som jeg tovet, de er så varme og gode atte! Kjempe spreke farger ,) skikkelig gladfarger

    SvarSlett
  3. Skikkelig fargerike votter i påskefarger:)

    Ha en fin påske!

    SvarSlett
  4. Fargerike og gode votter :)

    Takk for bidraget til Pinnekrokens marsutfordring; Gult er kult!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  5. Du har nok heilt rett, ull varmer best..
    God påske..

    SvarSlett
  6. Det var kule barnehagevotter det!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails