mandag 20. desember 2010

Cherry on Top Award

Det er alltid hyggelig å bli satt pris på! Og nå har bloggen min fått en award av G-Anette.


G-Anette er kreativ og tøff dame som kommer fra det høye nord! Da hun sydde opp 650 luer - og solgte dem alle! - på Ellevill-festivalen i Tromsø i høst, fikk hun nærmest heltestatus av meg, så imponert ble jeg! Ikke mindre imponert ble jeg da jeg fikk vite at hun hadde betalt 16000 kr for standplassen - virkelig satset med andre ord! Du kan lese mer om det i bloggen hennes.

Jeg var litt sein med å blogge denne awarden - og jammen fikk jeg ikke en til i samme slengen! Denne gang fra Mirdiz som har bloggen Strikkeklubben. Strikkeklubben er en blogg for tre venninner som strikker sammen innimellom, og de har utrolig mye fint og variert å se på! Jeg kan ikke skjønne hvorfor ikke Strikkeklubben har kommet på blogglista mi før, men fra og med i dag er den inne der! Gleder meg til å følge dere videre! :-)

I takketalen for denne awarden må jeg også fortelle om tre ting jeg liker å gjøre. Jeg kunne sagt strikke, hekle og lage ting, men det er kanskje ikke noen stor overraskelse for observante lesere av denne bloggen...

Så da velger jeg heller å fortelle dere noe dere ikke vet fra før:
1. Jeg liker å trene yoga. Yoga gjør underverker for stive strikkeskuldre - og et slitent mamma-sinn!
2. Jeg liker å være ved havet, ikke bade og sole meg, men bare være... Tang og tare, strand, bølger, krabber og runde steiner, bølgebrus og vind i håret... Fantastisk velgjørende!
3. Jeg liker å gå tur med familien min i skog og mark! Gjerne oppdage nye steder, nye fjell og nye marker! Lykke er også kjøreturen til utgangspunktet med den gamle Carawellen vår stappfull av barn - og noen voksne.


Nå er det min tur til å gi awarden videre... Og da velger jeg


Alle kjempeflotte blogger som jeg ofte er innom!

4 kommentarer:

  1. Tusen takk Tina,så søt du er..Trengte virkelig en oppmuntring her nå;)Klem en glad Linda:)

    SvarSlett
  2. Fin award du har fått :D
    ønsker deg en fin førjulskveld
    /myr

    SvarSlett
  3. Herlighet du sprer om deg med fine ord, takk :) Vel fortjent award Tina!
    Kos deg videre i førjulstiden, du strikker vel votter kjenner jeg deg rett :)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails