søndag 13. juni 2010

Syglass

Syskrin har du sikkert hørt om, men syglass?
Et syltetøyglass fra Nora har fått ny oppgave som syglass. Med fargerike sneller i magen og en elegant hatt på hodet, fremstår hun nå som en riktig fin frøken. Hils på frøken Nora Sy Glass! En frøken som vet å gjøre nytte for seg!

Hatten består av to hekla og tova sirkler. Den ene sirkelen limte jeg på det rød-og hvitrutete lokket. Den andre sirkelen tråklet jeg rundt, fylte med vatt og snørte sammen. Limte den så på lokket og skjulte limranden med en heklasnor. Alt sammen i garn som ble farga med koolaid sist sommer.

5 kommentarer:

  1. LURT og kjempe stilig. Ett slikt syglass har jeg også lyst på!
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Morsom idè du kommer med der :)

    Ha en koselig søndagskveld :)

    SvarSlett
  3. heisann!!Kjempe fint sy glass!!Jeg har ett lite norges glass som jeg har sydd nål pute og puttet opp i ringen til norges glasset åsså har jeg knappene mine oppi,og nålene på toppen,veldig kjekt!!

    SvarSlett
  4. Veldig bra! :)
    Praktisk, og fin å se på er den også.
    Ha ei flott helg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails