torsdag 21. juli 2011

Lilla-dilla

En regnværsdag (som vi har hatt ganske mange av i sommer) fikk tvillingene nålefilte hver sine votter. Nå er de ferdig tovet, og ligger klar i skuffen og venter på vinteren! Jeg tror vel aldri før at vi har vært så tidlig ute med å forberede vinteren, men noe må man jo gjøre inne mens regnet høljer ned utenfor...



Jeg klager ikke, altså, for innevær er kreativt vær for kreative sjeler. Vi har med andre ord fått gjort masse kreative krumspring ved hobbybordet vårt i det siste - men det skal jeg vise dere en annen dag. 

I dag har vi imidlertid hatt en helt utrolig flott dag med bading og strandkos, lek og maling ute i sola. Det har vært den første stabile sommerdagen i juli, her i Telemark.

Dessverre meldes det om bare regn og ruskevær de neste 7 dagene - så dette kan jo bli interessant! Selv for en nordlenning. Kankje greit å ha vottene liggende klare i skuffen likevel. Som kjent varmer jo ull selv i våt tilstand.

PS! Må bare takke alle dere lesere for de fine kommentarer og gode ord dere legger igjen her. Jeg besøker mange av dere igjen, men jeg har dessverre ikke tid til å legge igjen spor så ofte. Men vit at jeg er hos dere innimellom. Jeg er imponert over alt det fine dere lager - og lar meg villig vekk inspirere! :-)

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails