søndag 17. januar 2010

Kjærestevotta ijæn!





Jeg er begynt å gi kjærestevottene mine navn. Det gir dem liksom mer personlighet. Forstå det den som kan - og alle som strikker de forstår det sikkert...(?) Jeg synes i alle fall det er fint å planlegge hva dem skal hete mens jeg sitter og strikker dem...

Først ville jeg bare gi dem navn etter byene i mitt kjære Nord-Norge, men Sandefjord bare snek seg med. De vottene ville rett og slett ikke hete noe annet, de skulle hete Sandefjord. Det kan jeg jo egentlig skjønne, for de skulle jo til et brudepar i Sandefjord, og var veldig stolt av det.

Votttene i forrige kjærestevott-innlegg har også fått navn. De beige heter Tromsø, og de røde Bodø. Begge er oppkalt etter byer jeg har bodd i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails