onsdag 6. januar 2010

Strikkemaskin

Her ser du strikkemaskinen min... Hehe. Så den på lekebutikken, og da ingen av jentene var veldig entusiastisk, kjøpte jeg den likevel. For det holder vel at mammaen er i taket av entusiasme?                                                                           

Strikkemaskinen lå under juletreet i år. Til meg selv fra meg selv. Og nå ble jentene plutselig interessert! Første juledag fikk tigerbarna nye luer og nye halevarmere. Her poserer de med de nye luene sine, mens mammaene passer på.
Nå har jeg prøvd ut strikkemaskinen med litt forskjellig garn og tovet litt forskjellig. En slik strikkemaskin har begrensede muligheter, vil jeg si! Men jeg finner sikkert på noe lurt som den produsere...

4 kommentarer:

  1. Morsom maskin. Nå kan tigerbarna få masse flotte luer ;-)
    Fine hatter du har laget her også.

    SvarSlett
  2. En sånn hadde jeg når jeg var liten! Men den fjuska fælt =P

    SvarSlett
  3. Jeg er på jakt etter en slik strikkemaskin og lurere på hvilken lekebutikk du kjøpte den på? Har vært på alle i mitt nærområde, men.....snufs....ingen som har :( Kan du maile meg på tone.raen@hotmail.com og forelle meg hvor den er kjøpt, så er jeg sikke på at jeg ser svar..... På forhånd TAKK

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails