onsdag 17. februar 2010

Mine første kjærestevotter

Disse vottene strikket jeg da jeg var nyforelsket i han som nå er mannen min. Jeg var 19 år, og strikket dem uten oppskrift men med kjærlighet i hver maske..

Vottene er strikket i fritidsgarn tror jeg. Jeg synes å huske at jeg begynte på dem bare et par dager før jul, så da måtte jeg ha tykt garn og tykke pinner.

Jeg har utviklet vottene litt på disse 18 årene, men dette må vel være et bevis på at oppskriften er min, fullt og helt laget av meg...? Hvem kunne tenke seg at jeg 18 år etter, skulle være gift med han som fikk disse, ha fire barn på jorden og en pitteliten i himmelen, ha hus og hjem, bil og jobb og alt som man kan ønske seg? Og i tillegg strikke kjærestevotter på bestilling fra hele landet!

Jeg er heldig, jeg! :-)



1 kommentar:

  1. Ja, det der må jo være lykken. Artig at du har tatt vare på dem også.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails