torsdag 9. september 2010

En maske her og en maske der

Mange bekker små, gjør en stor å. Med en maske eller to i ny og ne, så har man to par tøfler før man vet ordet av det!
Jeg ble nesten litt overraska selv da jeg kunne ta disse to i maskinen. For de har jeg ikke satt meg ned for å strikke, de har bare blitt til innimellom andre ting.
Man skal jo ikke ta bilder i sola, heter det seg, men jeg synes nu likevel at tøflene kom best til sin rett i høstsola. Bildene ble imidlertid litt "flate" og livløse, men da jeg forsterket skyggene i Picasa, hjalp det seg veldig.


Tøflene skal etterhvert inn på Epla.

8 kommentarer:

  1. Dette var tøfler som hadde vaska seg! Kjempefine, med andre ord!
    Ja, det er utrolig hva man får til med litt nå og litt da, og spesielt foran tv-en med en krimsak...

    SvarSlett
  2. Fine tøfler...de blir nok gode å ha på seg når kulda setter inn:)

    SvarSlett
  3. Du tover sååå veldig mye fint. Kan jeg spørre hvilket garn du helst bruker?

    SvarSlett
  4. Hei.Dem var kjempe fin.Du er kjempe flink.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige kommentarer! :-) Til Anita; jeg bruker alle mulige slags garntyper og tover med. Men det er ikke alt som blir like bra, eller alt som egner seg til alt mulig. Noe blir mykt og pusete etter toving og passer til votter, noe blir hardt etter toving. Type vaskemiddel og pinnenummer har også betydning, samt hvor mye man har i maskinen og hva man tover sammen med, dongeribukse eller ingenting. Toving er i hele tatt en hel vitenskap! Veldig spennende sådan. Tøflene er forøvrig strikket i iglo. De er tovet hardt.

    SvarSlett
  6. Hihi, du får det sagt. En maske her og en maske der :)Ja da blir det plutselig flotte tøfler i herlige farger av det! Ha ei fin helg. Klem.

    SvarSlett
  7. He he litt sånn bevisstløs i gjerningsøyeblikket kanskje ;-) De ble skikkelig lekre i alle fall, og jeg syns solbildene ble fine jeg:-D

    Ha ei god helg og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails