onsdag 8. september 2010

Jeg har mottatt en gave

Jippi, jeg har fått en gave! Handmade Vibeke har nemlig hatt en give away på bloggen sin, og jeg var så heldig å vinne en trøstepremie. Verdien er vel på langt nær som Naversete sitt berømte armbånd, men vi ble sikkert like glade begge to! Forhåpentligvis blir det ikke så mye styr i media når jeg unnlater å opplyse om denne gaven til skattemyndighetene.
Mini-etuiet er perfekt sydd, med rette sømmer helt uti kanten. Jeg er imponert! Etuiet kommer garantert til nytte i min ganske så rotete veske...Tusen takk, Vibeke!

5 kommentarer:

  1. Må nok passe seg for gaver heretter:D
    Heldig du som har vunnet så flott etui!!

    SvarSlett
  2. Heldiggris!er så gøy å vinne,jeg bare elsker å få pakke i posten.Denne var jo kjempe fin,syns du burde klarere dette med skatte vesenet..:)Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. det er en så utrolig flink dame til å sy.. du er heldig..

    SvarSlett
  4. Kom over dette innlegget nå - tusen takk for så utrolig hyggelige ord!! Det setter jeg virkelig pris på :) Og jeg skal ikke si noe om gaven jeg ;)

    Ønsker deg en flott lørdagskveld videre! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails