torsdag 12. januar 2012

Kommentar-give away!

Kjære lesere!

Det er så hyggelig når dere legger igjen en liten kommentar eller et lite smil. Det gjør at jeg skjønner at dere har vært her, og liker det dere ser her.

Jeg er ikke så flink til å legge igjen slike små ord selv, og har bestemt meg for å bli bedre i det nye året vi har gått inn i. Og for å kanskje motta flere kommantarer på min egen blogg, så har jeg tenkt å belønne dere for alle kommentarer!

Alle kommentarer som skrives på innlegg fra januar, blir med i trekning av en pakke korte strikkepinner (12 cm). En kommentar = ett lodd! Enkelt og greit.

Trekning 1. februar. Blir det vellykket kan det hende dette blir en månedlig affære...

PS! Dere må gjerne kommentere dette innlegget også, men det teller ikke i konkurransen... :-)

7 kommentarer:

  1. veldig enig i det....man ser jo på statistikken at mange er innom- men så er det ikke et ord i kommentarfeltene. :/ Kansje jeg skal bli bedre på det jeg og;)

    SvarSlett
  2. veldig enig i det....man ser jo på statistikken at mange er innom- men så er det ikke et ord i kommentarfeltene. :/ Kansje jeg skal bli bedre på det jeg og;)

    SvarSlett
  3. Heisann. Lykke til med kommentar-gi-bort'n. Blir spennende å se om du får den responsen du håper på. =)
    Tror også det kan være lurt å legge igjen en liten hilsen når du er rundt omkring i bloggene, da får du "reklamert" for deg selv og andre ser deg. Mange kommenterer utelukkende hos de som har kommentert hos seg selv, andre er flinkere til å kommentere uavhengig. Uansett, lykke til!
    Klem fra meg. :)

    SvarSlett
  4. Samma med meg. Innom hos mange, men få "avtrykk". Likens på min egen blogg.

    God helg :)

    SvarSlett
  5. Hu er inne på noe riktig her... Vi kikker rundt, men er ikke så flinke til å kommentere. Men det er jo såå koselig å finne en kommentar i egen blogg. Lover skjerpings :) Og du HAR en flott blogg som jeg ofte er innom og kikker på :) Ha ei riktig god helg !!

    SvarSlett
  6. Helt enig, må bli flinkere å kommentere! Er jo så koselig å få kommentarer på min egen blogg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails