søndag 22. januar 2012

Turkise votter med røde spiraler



En venninne av tvillingene har bursdag omtrent på denne tida, og jentene hade observert at hun hadde hull i vottene sine. Så de lurte på om jeg kunne strikke nye til henne... Og det kunne jeg! :-)

Jentene valgte spiral som dekor, jeg valgte rød, for det er så friskt sammen med turkis.


Og inne i håndflaten lagde vi forbokstaven hennes. 

Det røde på vottene er rød-svart på bildet, og jeg skjønner ikke hvorfor. Men det vet kanskje en av dere? Jeg har et bra kamera Canon eos 400d, men alle bildene blir ikke like bra for det....

Ha en snørik januar-søndag!

9 kommentarer:

  1. Flotte votter som så gode og varme ut :)
    KLæm

    SvarSlett
  2. Artige votter. Ha en fin søndag :)

    Er ofte innom deg, men har hatt problemer med å legge inn kommentar..

    Klem fra Anita

    SvarSlett
  3. Fine votter. Ha en flott søndag

    SvarSlett
  4. Så flotte votter! Turkis og rødt er så fint sammen.

    SvarSlett
  5. Så fine votter;) en fin venninnegave da;)

    SvarSlett
  6. Så fine og fargerike votter:) Disse er sikkert varme og gode i vinterkulda.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails