torsdag 19. august 2010

Retro regnbukse og myke, gode sko

Her er gutten ute og leker i sin retro regnbukse fra 70-tallet (som onkel har brukt), og den fine restegarnsgenseren sin. På beina har han superkjekke myke sko fra Stonz. Forøvrig helt geniale sko for en som er helt nybegynner på to bein! (Og jeg er ikke betalt for å si det!)

Det er ikke lett å krype rundt på bakken med vanlige sko eller støvler på, for de er jo så stive og vanskelige å dra etter seg - hvis de i det hele tatt sitter på da! Vi kledde regnvotter på beina til storesøstrene, og det funka det, men de datt av rett som det var. Stonzene har reimer som er lette å regulere, så de sitter godt om foten.
Så fint for små gutter og jenter å kunne utforske verden utendørs i all slags vær - med gode klær! Det er en menneskerett!

PS! Hva tror du hendte ett sekund etter at jeg tok det siste bildet? Jeg skulle kanskje tatt regnjakke på han, også...Mmmmm...

7 kommentarer:

  1. så herlig regnbukse:)..og geniale sko da..

    SvarSlett
  2. He he har null problemer med å se for meg hva som skjedde videre :-D Artig at du bruker det gamle istedet for å bare kjøpe nytt.

    Ha en flott dag og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Hei!

    Regnbuksa var nydelig!
    Jeg tok en titt i Eplabutikken din. -Så flotte strikkeprodukter du lager! Jeg likte spesielt godt kjærestevottene og klokkehattene i sterke farger.

    God helg!

    SvarSlett
  4. Nydelig regnbukse, fikk nesten lyst på nytt regntøy selv jeg nå:)

    SvarSlett
  5. Tøft antrekk, og jeg fniser litt over tanken på hva som skjedde rett etter siste bildet ble tatt.

    SvarSlett
  6. Så utrolig kul regnbukse! UnePune ønsker god helg =D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails