mandag 8. november 2010

Tova gryteunderlag med stjerneform

Gryteunderlag må man ha! Kjekke saker som man glemmer viktigheten av i hverdagen. Vi tar det som en selvfølge at de gjør jobben sin, uten at vi trenger å bekymre oss for det. Og det er jo sant også. De gjør alltid jobben sin  - og forventer ikke et takk tilbake engang.

Sånne nødvendige ting må da være den perfekte presang?

Jeg har laget noen i eskimo. Strikket, tovet - og nålefiltet dekor på noen av dem. Prototypen som jeg laget for en stund siden, har vært i bruk daglig, og fungerer utmerket!




Oppskriften er min egen. God mandags-middag!

11 kommentarer:

  1. Så fine kjeleunderlag. Koselig med pynten på midten også:)

    SvarSlett
  2. Nå har jeg hatt en real leserunde hos deg. Har ikke hatt mulighet til å nettsurfe noe særlig i det siste, men nå sitter jeg smilende med bilder og tekst av halloween innleggene, og alle andre kreasjoner du har skapt i det siste på minnet. Du lager så mye flott, og har din egen signatur. Liker det så absolutt. :)
    Kjeleunderlag og rompeunderlag er undervurdert! Både form og fargemessig, og ikke minst som den beskyttelsen det gir. Godt du plukker de opp og frem, og gir de ny oppmerksomhet og glede. Herlige srjerner, og søte puselusker lenger ned her. :)

    Mandagshilsen fra Huldra, som sitter med fingervantene på innendørs i dag. Kaaaldt!

    SvarSlett
  3. Så stili de var da, pynter virkelig opp på middagsbordet:D Morsomme

    SvarSlett
  4. Herlige og dekorative. Pynter opp både med og uten gryter. Likte veldig godt kattesitteunderlagene også.

    SvarSlett
  5. Tova varmedempere er skikkelig stilg - har laga noen som jeg bruker i jula jeg også :-) Likte godt stjerneformen din :-D

    SvarSlett
  6. Hei! Så fine disse var! Herlige farger.

    SvarSlett
  7. åj de var utrolig fine!! :o)

    SvarSlett
  8. Disse var skikkelig fine, du! Imponert!

    SvarSlett
  9. Knallfine! Både formen og fargene!!
    Siri

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails