mandag 17. januar 2011

Gaver på vandring

På lørdag kom det en velduftende pakke i posten. Det duftet så deilig og jeg kunne ikke skjønne hva det kunne være. For hadde jeg bestilt noe velduftende? Kanskje jeg hadde bestilt noe på Ebay og helt glemt det av (det kan ta tid med enkelte pakker fra utlandet)...

Men da jeg åpna, så fant jeg en hyggelig hilsen fra Marta i Farta...




Her er en lekker duftepute, en deilig te, ei nydelig hjemmepynta fyrstikkeske og lys, samt vakre servietter.




Tusen takk til Marta i Farta!

Nå er det altså min tur til å glede noen med gaver! Har du lyst til å bli med på "Gaver på Vandring"? Da bør du være en av de tre første som kommenterer dette innlegget!

5 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med. har så sansen for å spre glede i hverdagen. Du har en kjempekoselig blogg. Jeg er ofte innom den

    SvarSlett
  2. Jeg vil også være med :) Så koselig da :)

    SvarSlett
  3. Så flott da , jenter! Send meg adressen deres på tihosen@gmail.com, så kommer pakke i posten!

    SvarSlett
  4. Så bra at du likte gaven!
    ha en fin innspurt på uken!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails