lørdag 22. januar 2011

Kjærestevottepar nr 33 og 34

Noen av dere hadde lyst til å vite hvor mange kjærestevotter jeg har strikket. Vel, nå har jeg hatt opptelling: Siden august i fjor har jeg strikket omtrent 35 par kjærestevotter, hvorav 32 av disse har funnet seg et nytt hjem!

Dette er jo en sesongvare, så om sommeren er det nesten helt stille på bestillingsfronten - det er faktisk sånn at jeg nesten får abstinenser, og må strikke noen par sånn innimellom - de har jeg liggende og så blir de solgt utover høsten når bestillingene begynner å komme inn.

I dag kan jeg vise frem nr 33 og 34! Nr 35 og 36 er ferdig tova og skal dekoreres i løpet av helga, nr 37 og 38 er ferdig strikka og skal toves snart og nr 39 er på pinnene. Nr 39 er de siste på bestillingslista, og jeg begynner å se en ende på dette! Phu!

Synes dette bildet ble så stilig, på tross av at det egentlig er mislykket!
Det er akkurat som om man blir sugd inn i bildet!




Ha ei strikkerik helg!

2 kommentarer:

  1. Slett ikke dårlig, nei. Går en del av strikketida di til dette, ja:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails